יום ראשון, 8 במאי 2011

סתאם

5692979537_965583df29_o[1]

ג'סיקה סתאם בטוטאל לוק של טומי הילפיגר בפתיחת החנות שלו במנהטן.

חצאית קצרה + ג'קט ארוך + נעלי אחות = משהו לישון עליו הלילה (ומתישהו לנסות).

יום ראשון, 1 במאי 2011

להתראות מחלקת תיירים

באיזה ערוץ שלא זיפזפתי בסוף השבוע, נפלתי על החתונה המלכותית. אין לי מושג מה יש בבריטים, שדווקא בית המלוכה שלהם זוכה לכזה סיקור, בניגוד לבתי מלוכה של ארצותיהם השכנות, למשל. אבל מה שיותר מסקרן אותי זה איך זה מרגיש להפוך מבחורה מן השורה, למישהי שכבר לא תצטרך יותר להחליף מצעים בעצמה, אף פעם. אז בשם ההגינות, אני רוצה להכיר לכן עוד כמה כאלו שלא יקדישו להן תוכניות טלביזיה בלופ אולי, אבל גם הן, כמו קייטי, התחבבו על בן אצולה אירופאי עד כדי כך שזכו בכתר משלהן:

news victoria daniel wedding 4 190610

שרלין ווידסטוק, נישאה לאלברט, נסיך מונקו. נכון שהיא נראית הכי רויאלטי-דיגרית לידו? למה שהיא בכלל תצא איתו? אני יודעת שזה נשמע הכי שיטחי אבל אני מאמינה שזוגות מוצלחים הם כאלה שויזואלית משתייכים לאותה קבוצה. אני די בטוחה שהוא תהה בינו לבין עצמו לפחות פעם אחת, מה סוד הקסם שלו, היופי הפנימי או הדם הכחול. אני באמת מקווה שהדחקה זה מנגנון שעובד בשבילו.

Charlene-Wittstock[1]

טו גוד טו בי טרו.

Charlene Wittstock by Ruven Afanador (Tatler UK December 2010)[1]

אני מבינה שב'טאטלר' מחזיקים בגישה רומנטית שמניחה שהנסיך בחר בה בכלל.

Princess Letizia Principes de Asturias Awards LrHV-NC38mCl[1]

לטיסיה אורטיז-רוקסולנו, נישאה לפליפה, נסיך ספרד. משיטוט ברשת עולה כי התמונה הזאת ממש עושה חסד עם הנסיך, אני בטוחה שזה היה רעיון שלה שיגדל זקן ויפסיק להראות כמו רכיכה. למרות השמלות, ברור שהבחורה לובשת את המכנסיים בבית, כזה רזון קיצוני יש רק לנאציות מטורפות של שליטה.

Prince Felipe Princess Letizia Receive Guardia W_8jiB4kt-Vl[1]

היא מהממת, אין מה להגיד. שיק, שיק, שיק.

9265924

אז רק עוד תמונה.

50837254[1]

מארי דונלדסון, נישאה לפרדריק, הנסיך מדנמרק. הבחור פגש אותה בפאב מקומי באוסטרליה בזמן האולימפיאדה. איך התקשורת מתה על הסיפורי סינדרלה האלה, "נפגשו בפאב במקרה". מצד שני, אני בטוחה שלכל זוג יש את סיפור ההכרות הרשמי שלו שזרוע באינספור פרטים מוגזמים, שלא לומר מופרכים, שלא להגיד לא קרו אף פעם. הסיפורים היפים האלה מצדיקים לפעמים מערכות יחסים שלמות.

6Q[1]

הנסיכה הדנית לא ניחנה בטעם אישי משובח, תאמינו לי, זאת התמונה הכי מפרגנת שלה שמצאתי. היא לא יפיפיה הורסת ואפילו לא סתם בעלת יופי ממוצע. אבל הבחורה אוסטרלית, זה בטח נתן לה כמה נקודות זכות.

mary3--a[1]

דיפדפתי בהרבה תמונות שלה, באיזשהו שלב היא התחילה להתאמן. רעיון מעולה.

handle404[1]

מקסימה זורגייטה, נישאה לווילם-אלכסנדר, נסיך הולנד. היא ארגנטינאית במקור והנסיכה היחידה מכל החבורה שנראה כאילו היא עושה חיים משוגעים, כתר או לא. תשמעו, הבחורה לא מפסיקה לחייך, היא אשכרה עפה על כל רגע בקיום שלה.

PB136925[1]

maxcaras8[1]

מסתובבות כמה תמונות ברשת מהחיים הקודמים שלה, בהן היא עושה חיים עם עוד אנשים מלבד בעלה. משום מה אי אפשר להעתיק את התמונות האלה. אני לא מתכוונת להגיד שהיא איזו קלה להקשה או משהו כזה, אבל אני די בטוחה שזה שהיא כזאת פרי-ספיריט, זאת בדיוק הסיבה שגם הנסיך נפל לרגליה.

2rptbox[1]

ג'וי, ג'וי, ג'וי. וג'ינס מתרחבים.

Royal-Weddings-015[1]

מטה-מריט נישאה להאקון, נסיך נורווגיה. מעבר להיותה חד הורית, גם על דמותה  ניטוו סיפורים של מלצרית קשת יום ונערת מסיבות (סמים) לשעבר. כאילו שאי אפשר להגיד את זה על 90 אחוז מהבחורות.

52061284[1]

היא נראית כל-כך צנועה ועכברית ונטולת זוהר מכל סוג שהוא בחלק הארי של ההופעות הציבוריות שלה, עד שהיה צריך לעשות מעשה.

2[1]

אז עשו לה בוק. אני בטוחה שזה לא היה רעיון שלה אבל מישהי עם עיניים כאלה טובות, אני בספק אם היא יודעת להגיד לא.

Mette_marit_uff3[1]

עבודה ממש טובה, אם יורשה לי לציין.

ולא נותר לי אלא לסיים בתודה גדולה לכל הנסיכות באשר הן, שמוכיחות לנו מידי יום שכסף זה לא הכל בחיים. יש גם זהב.