יום שני, 21 בפברואר 2011

russian inspiration

anna kornilova

unona pchelkina, ruslan leonov

djiga sanzhieva

rogov

anastasia sirota

טוב, אז אני מבינה שברוסיה כבר לא עומדים בתור ללחם, מסתבר אפילו שמוסקבה היא עיר די מתוקתקת מבחינה אופנתית, מה אתם יודעים. שיטוט מקרי בבלוג Moscow Street Fashion (כל התמונות משם) גרם לי לתהות אם מוסקבה היא מעצמת סטייל בהתהוות או פשוט מיישרת קו עם שאר העולם. וכשאני אומרת "שאר העולם" אני לא מתכוונת שאנחנו בישראל מהווים איזשהו חלק מה"שאר" הזה. וכשאני תוהה ביני לביני בדבר הקשר הרופף בין המושג "שיק" למדינה הקרויה "ישראל", יש לי איזו תובנה קטנה, שהיא גם משאלה. הלוואי שבנות ישראל, בנות העולם כולו, ירשו לעצמן להתלבש כאילו הן מחזיקות בחיים שהיו חולמות שיהיו להן. מבחינתי, כל אחת שכבר הפנימה את זה, כאילו נגסה מפרי עץ הדעת.

3 תגובות:

  1. כן, ממש יתלבשו כך בארץ.
    אמנם רוסיה היא וסיה, אבל זו עדיין אירופה ואנשים מתלבשים שם כאילו הם חיים את החיים, בעיקר במוסקבה.
    הלוואי והיו מתלבשים כך גם בתל אביב.

    השבמחק
  2. זה בדיוק מה שאני אומרת. יש לי תחושה שאנשים פה בארץ מפחדים להראות אובר-דרסט או שהם חושבים שלהגיד שלא אכפת להם ממה שהם לובשים זה איזו אמירה להתגאות בה.

    השבמחק
  3. מוסקבה בשנים האחרונות נהנית מצמיחה לא רגילה, כלכלית ויש שם שכבה מצומצמת עשירה ברמות שאי אפשר לתאר בכלל. שכבה זו צורכת רק את המוצרים היקרי ביותר בכל תחום, כולל אופנה. זה כמו צפיה ישירה בשבוע אופנה. רק בארץ החליטו לראות בכל הרוסיות פרכות...לפחות הן לא מתביישות להתלבש כמו אישה עם עקבים והכול, ולא עם גופיית סבא וג'ינס קרוע.

    השבמחק