יום שישי, 25 במרץ 2011

club tropicana

Ashley-Smith-by-Joachim-Mueller-Ruchholtz[1] Photographer Nam  4AlinaBaikovaVogueAustraliaMarch2011VivaLaRevolucion[1] loewe ss 2011 Photographer Nam DV833588 vogue nippon Photographer Nam 

מלמעלה למטה: קמפיין אביב-קיץ של DANSK, מהבלוג STREETFSN, קולקציית קיץ Rachel Roy, ווג אוסטרליה, תיקים מקולקציית הקיץ של Loewe, מהבלוג STREETFSN, קולקציית קיץ Prada, השער האחרון של ווג יפן, ושוב מהבלוג של הקוריאני המשובח STREETFSN.

נשים מתוחכמות לובשות רק שחור. הן מבינות שזה צבע שתמיד יעשה איתן חסד, שהן יצליחו להסתיר איתו את האובססיות הכי קשות שלהן ואין להן סבלנות שיבלבלו להן את המוח באינפורמציה מיותרת. תנו להן להראות אסופות והגיוניות ובמקסימום שליטה. נשים מתחכמות מוסיפות למלתחה שלהן גם כמה פריטים בלבן ושמנת ומיליון חולצות בדרגות שונות של אפור. וואו! (או כמו שגיא אמר עליהן פעם "מותק, את לא אפורה ומהממת, את סתם אפורה"). אבל רק נשים חכמות מבינות מתי הזמן לשחרר. והזמן הזה הגיע. הקיץ של 2011 הוא מפגן מסחרר של צבע. כל הפסים והנקודות והפרחים והמלמלות נראים כמו אסופת הדחקות לידו. הקיץ הזה הוא כולו ביטחון עצמי עם צבעים במקסימום רוויה ושילובים במינימום יראה. להיות פרח קיר, מסתבר, זה כל כך העונה שעברה.

אני לא יודעת מי יותר נדבק, אנחנו לאייטיז או האייטיז אלינו. בינתיים, רצוי לעשות פליי ולדחות את הדיון בסוגיה בעוד עונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה