יום ראשון, 19 ביוני 2011

short shorts

עלעלתי בתיקיית ההשראה שלי במחשב לאחרונה ונחרדתי לגלות את כמות האימג'ים של הבחורות בג'ינסים קצרים שמתגוררים בה. מה למען השם זה אומר עלי? שהתחכום ממני והלאה? שלא נגמלתי מפולחן הנעורים? שאני קלילה וטיפשית יתר על המידה? שאני אקסביציוניסטית להגעיל? מאחר ואני משתדלת להיגמל מנבירה עצמית, אפטיר רק כי לאללה הפתרונים.  גם להגנתי לא אומר דבר, בשביל זה יש תמונות:

msk_sf_0281

Vogue Street Chic
Lucy Baxter, visual merchandiser, Brick Lane
“I’m wearing a Cheap Monday sweater, Levi’s shorts, Ray-Ban sunglasses and Dr Marten shoes. My style is a little preppy but alternative.”
Image by Candice Lake.

[ניקול_ריצי_בהיריון.jpg]

 התלבטות #1: נתקלתי בתמונה הזאת של קמרון דיאז. מאחר ואנחנו בנות אותו גיל, אני קצת מודאגת שמא הגיע הזמן להיגמל מהאובססיה. חייבים להודות, השורטס האלה רק גורמים לה להראות יותר קשישה (וגם קצת קציצה).

התלבטות #2: אם אני מוציאה מהמשוואה את כל המכנסיים קצרים שלי, נשאר חור, שלא לומר בור. במה לעזאזל אני אני אסתום אותו עכשיו???

3 תגובות:

  1. אוף, אני שונאת את כל ארוכות הרגליים האלה. שלי לנצח יהיו קצרות מדי (בלתי הפיך לחלוטין), לבנבנות מדי ושמנמנות מדי.
    בחיים לא יהיה לי את הלוק הנונשלנטי הזה עם שורטס, כי מבחינתי לצאת ככה מהבית זה אתגר אומץ אפשרי אמנם, אך מלחיץ. כזה שימחה מפני כל זכר לקוליות (אי אפשר להיות קולית כשכל רגע את בוחנת את רגלייך אל מול כל חלון ראווה רענן)

    השבמחק
  2. אני דווקא תמיד האמנתי שאני בדיוק הבחורה בשביל מכנסיים כאלה. פתאום התערערתי. לא נעים.

    השבמחק
  3. מה, ברצינות כתבת את זה על קמרון? היא נראית מעולה לדעתי! בדיוק ראיתי אותה באיזה סרט בצפיה ישירה ושאלתי את עצמי איך היא ממשיכה להראות צעירה כל כך.
    אני הולכת ומרגישה כאילו כל יום מעיין הנעורים חומק ממני ואז אני רואה סרט עם איזו שחקנית שנראית כאילו הזמן עצר אצלה בגיל 15. בא לי לבכות!

    השבמחק