יום שישי, 25 במרץ 2011

club tropicana

Ashley-Smith-by-Joachim-Mueller-Ruchholtz[1] Photographer Nam  4AlinaBaikovaVogueAustraliaMarch2011VivaLaRevolucion[1] loewe ss 2011 Photographer Nam DV833588 vogue nippon Photographer Nam 

מלמעלה למטה: קמפיין אביב-קיץ של DANSK, מהבלוג STREETFSN, קולקציית קיץ Rachel Roy, ווג אוסטרליה, תיקים מקולקציית הקיץ של Loewe, מהבלוג STREETFSN, קולקציית קיץ Prada, השער האחרון של ווג יפן, ושוב מהבלוג של הקוריאני המשובח STREETFSN.

נשים מתוחכמות לובשות רק שחור. הן מבינות שזה צבע שתמיד יעשה איתן חסד, שהן יצליחו להסתיר איתו את האובססיות הכי קשות שלהן ואין להן סבלנות שיבלבלו להן את המוח באינפורמציה מיותרת. תנו להן להראות אסופות והגיוניות ובמקסימום שליטה. נשים מתחכמות מוסיפות למלתחה שלהן גם כמה פריטים בלבן ושמנת ומיליון חולצות בדרגות שונות של אפור. וואו! (או כמו שגיא אמר עליהן פעם "מותק, את לא אפורה ומהממת, את סתם אפורה"). אבל רק נשים חכמות מבינות מתי הזמן לשחרר. והזמן הזה הגיע. הקיץ של 2011 הוא מפגן מסחרר של צבע. כל הפסים והנקודות והפרחים והמלמלות נראים כמו אסופת הדחקות לידו. הקיץ הזה הוא כולו ביטחון עצמי עם צבעים במקסימום רוויה ושילובים במינימום יראה. להיות פרח קיר, מסתבר, זה כל כך העונה שעברה.

אני לא יודעת מי יותר נדבק, אנחנו לאייטיז או האייטיז אלינו. בינתיים, רצוי לעשות פליי ולדחות את הדיון בסוגיה בעוד עונה.

יום שלישי, 15 במרץ 2011

ציפרלקס

ואן גוך בטעם קראמל, גיליון של "ווג" פאריז, ליקוקים בפנים מהכלבה שלי כשאני חוזרת הביתה, פרק הדחה באח הגדול, הדקה לפני שאני נרדמת לשנת צהריים, סרט חדש של אלמדובר, חופשה בחו"ל או לפחות סיני, שיזוף של אחרי סיני, פופו משחק לי בשיער, נעלי עקב נוחות, שיר שלא שמעתי שנים ופתאום חזר לחיי. כל אלה. או פשוט ציפרלקס.

יום שלישי, 8 במרץ 2011

10 סיבות לאהוב את אוסטרליה

1. המוכר במכולת חבר שלך, וגם הקוסמטיקאית וגם בעל הקפה שאתה יושב בו, וגם זה שחשבת אולי להשכיר ממנו אופנוע. הם כולם החברים הכי טובים שלך. חיוך זה הדיפולט שלהם, ואני לא מגזימה.

2. אפשר להסתובב בדאון-טאון, איפה שכל העסקים, בסידני באמצע היום בלי להרגיש שאתה בדאון טאון, איפה שכל העסקים, באמצע היום. בואו נגיד שאף אחד לא יפול עליך בטעות בעודו ממהר לאנשהו.

3. החוף, לעומת זאת, מלא עד אפס מקום.

4. האוסטרלים תמיד נראים שזופים ולייד-בק כאלה ונטולי דאגות. טוב, הם לא שמעו אף פעם על הפלסטינאים.

5. מוכרים שם סיגריות בקופסאות של 40(!) ולסיגריות המקומיות קוראים Horizon(!!) ועננים מצוירים על הקופסא(!!!) היסטרי.

6. איך אפשר שלא להפוך לחמאה כשרואים קנגורו? ועוד כזה שנתקלת בו במקרה, מסתובב חופשי.

7. יש להם את הטלביזיה הכי מעולה. מאה אחוז דקדנטיות עם אוריינטציה ריקי לייקית ומינוס מהדורת חדשות (אלא אם לוקחים בחשבון חדשות שהידיעה המרכזית בהן היא ניצחון של איזה נואובאדי בגולף, או משהו כזה).

8. 90 אחוז מהבתים שם הם על הקרקע. מה הטעם לבנות גורדי שחקים כשיש כל כך הרבה מקום.

9. השמיים הכי יפים בעולם, לאן שלא תסתכל.

10. ההפקה הזאת בכיכובה של אניה רוביק. כל כך "ווג" אוסטרליה.

יום שבת, 5 במרץ 2011

wind in your hair

שבוע האופנה בפאריז (צילום: Vanessa Jackman). רוח בשיער, חולצה לבנה, חצאית קפלים, נעליים שטוחות ותיק שהוא לא פחות ממושלם. אם זה לא מסמן את בוא האביב, אני לא יודעת מה כן.