יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

הסעודה האחרונה

last-suppers-by-james-reynolds-600x432[1]

last-suppers-by-james-reynolds-3-600x432[1] 

last-suppers-by-james-reynolds-7-600x432[1]

last-suppers-by-james-reynolds-2-600x432[1]

last-suppers-by-james-reynolds-1-600x432[1]

חשבתם פעם מה הייתם בוחרים לאכול אם הייתם יודעים שזאת הולכת להיות הארוחה האחרונה בימי חייכם? ג'יימס ריינולדס אמן לונדוני מציג סדרת צילומים הנקראת "Last Supper" ומתארת בקשות לארוחות אחרונות של אסירים לפני הוצאתם להורג. הצילומים מאופיינים בפשטות, בניקיון גרפי ואפילו בסוג של ניתוק רגשי. מוזר שלמרות זאת (ואולי דווקא בגלל זה), אני מוצאת את עצמי תוהה מי היו האנשים האלה ומה הבחירות הקולינריות שלהם מעידות עליהם, ולא איזה פשעים עוללו, למשל. ואני, ניראה לי שהייתי מבקשת מלא כבד מדיום-רר ופירה עם שמנת, וביצי עין עם נקניקיות חריפות וצלעות (מממ.. לא אכלתי מזמן), ועוגות קרם וקצפת עם תותים וליקריץ, מלא נחשים של ליקריץ שחור, וקופסת סיגריות ושוטפת הכל עם בקבוק שמפנייה שלם. ואז, אז באמת היה בא לי שאלוהים יקח אותי.

תגובה 1:

  1. אחת שיודעת* ישראבלוג7 בינואר 2010 בשעה 11:40

    אני לא יודעת מה מוזר יותר, בצל חי ופעמיים קולה, או אגוז קוקוס בלי פטיש ואננס בלי מצ'טה.

    אחלה בלוג!

    השבמחק