יום שלישי, 27 ביולי 2010

THE BOYFRIEND CYNDROME

חולצה גברית

1. ליפ-קונדישינר; מאק 2. חולצה גברית; טופשופ 3. עגילים; קסטרו 4. לאק; אסי 5. תיק; מנגו 6. סנדלים; גולף 7. מוקסינים; מנגו 8. בושם; 'אלור'-שאנל 9. חגורה; מנגו

שנים ניסו למכור לנו בסצנות קולנועיות של 'הבוקר שאחרי' את החולצה הגברית כאופציה מפתה. האימג' של הבחורה עם הפנים היפות והשיער הסתור, המתהלכת לה יחפה בדירת החבר/ הדייט/ הקז'ואל סקס שלה, כשרק החולצה שלו מרפרפת על גופה. בין אם היה מדובר בחולצת כפתורים לבנה או משובצת ובין אם זו הייתה חולצת נבחרת הפוטבול שלו מהתיכון, המסר עבר: רגליים ערומות וחולצת אובר-סייז מעליהן זה סקסי אש. היום כשכבר ברור שמתהלכים בינינו בחורים שהם, איך להגיד, לא בול מאה אחוז, אף אחת כבר לא צריכה להרגיש רע על גזרת הבוייפרנד הלא מאוישת. הפתרון נמצא, ת'נק גוד, על הקולבים בחנויות. בתור מישהי שחולה על הקיץ, אני חייבת להודות שזה די שואתי מה שקורה בחוץ בימים האחרונים, עם כל ההבילות הזאת והמאתיים אחוזי לחות, ולא לכל אחת מתחשק להסתובב כל היום עם גופיות וכפכפים כאילו הייתה בחופש גדול שבין יא' ל-יב'. השמלה/חולצה הזו היא אחת הדרכים להתעלות מעל כל זה. על חיבתי הגדולה לנונשלאנט-שיק, כבר כתבתי בעבר. לא עשוי מדי וגם לא זרוק מדי, קלאסי, אוורירי ועצל. בדיוק, בדיוק כמו שקיץ צריך להיות.

1

קיץ אירופאי. אפשר להמשיך לחלום.

2

ונסה הדג'נס.  רק למי שיש מספיק אורח רוח להתעלם ממטרידים בדרך.

3

עונג צרוף.

5

קארין רויטפלד. למי שזקוקה לתו תקן.

5 תגובות:

  1. הפתרון הזמין על הקולבים בחנויות הוא חלקי בהחלט ואין בו כדי לספק את מלוא החוויה...
    ה...אינטימיות
    ה....טוטלי-אובר-סייז
    ה...הרגשה שאת מספיק קרובה כדי לקחת לבד
    והריח... בעיקר הריח...
    כבר רצה לחפש גבר עם חולצה מרפרפת להסניף!

    השבמחק
  2. אבל רק בחורות עם רגליים מושלמות יכולות להתהדר בטרנד העאלק-נונשלטי הזה (בכל זאת, כמה זחוחה אפשר להיות כשנראה ששכחת ללבוש מכנסיים?)
    בנות שקרובות יותר לקרקע- AKA אני, על 158 הסנטימטרים שלי- נאלצות להתמקד בהסתרת הרגליים והדגשת המותניים.

    השבמחק
  3. איכשהו ניראה לי שלא חייבים רגלים מושלמות/ גוף מושלם בשביל הלוק הזה (ואם את בענייני מתניים, שימי חגורה בחלק הצר שלהן, גם אני עושה את זה לפעמים). דווקא די קול המראה היותר עסיסי עם החולצה הזאת ובלי כלום מתחת... הכי מיאו!

    השבמחק
  4. I was looking for tips on the Internet about how to get him back after a break up and i found your blog. I think your blog is interesting. I

    added your site to favorites & I will come back here ... :)

    השבמחק