יום שבת, 21 באוגוסט 2010

?too hot

אני מודה, קצת נרדמתי בשמירה ולא עליתי בזמן על השיחוק הכי גדול של הקיץ הזה. האייטם הזה פשוט פסח עלי, התפספס לי ברשתית. אני מתביישת, שלא לומר מתבאסת, שלא לומר מאוכזבת מעצמי קשות. המסקנה היא שאני כנראה לא מתפלשת מספיק באינטרנט, אם זה בכלל אפשרי. טוב, לעסק, מכנסי עור קצרים: ה-IT פנטס של העונה. נתקעתי קצת יותר מדי על הג'ינס הקצרים שלא העליתי בכלל בדעתי את האופציה ה-הרבה יותר צוננת ואלגנטית. לא שיש לי מושג לאיפה בדיוק הייתי לובשת אותם. 40 מעלות בחוץ ותערובת של ריחות רפת ובצל.

שרלוט רונסון

שרלוט רונסון, תצוגת אביב-קיץ 2010

eva_herzigova_sunglasses_hut_l[1]

אווה הרציגובה, כבר לא פרגית צעירה. מצד שני, מי כן?

streetstyle20105[1]

ringsandleather2[1]

לוק טוב אבל מה הולך עם הכתפיים?

1011035c

וויטני אהובתי. אולוויז נואוז בסט

ואם אנחנו כבר בענייני פיגורים, ואם כבר להכות על חטא, אז שיהיה עם הנעלי ג'אז האלה בדיוק:

streetstyle672[1]וונסה ג'קמן

מהבלוג של הצלמת Vanessa Jackman

תגובה 1:

  1. לגמרי מוקדם מידי לחשוב אפילו - להידחס למכנסי עור, כשבכל יום נשבר שיא החום מאז הקמת כדור הארץ...
    מצד שני, כחובבת קיץ מושבעת, המחשבה על הימים הקרירים שיבואו אי"ה בקרוב - כבר גורמת לי להתרעננות קלה :)

    השבמחק