יום שבת, 1 בינואר 2011

סוף טוב

זהו, 2010 כבר לא תחזור. החלטתי לערוך לכבודה את רשימת הנבחרים שלי ושלה. מגיע לה, הייתה שנה חמודה.

IMG_2548[1]

בלוג אופנת הרחוב הכי אסקפיסטי שקיים: STREETFSN

165045_980[1]

הטרנד הכי מבורך: בגדים שרואים דרכם. או בקיצור, שקוף. (StockholmStreetStyle)

164792_980[1]

האוקסימורון של השנה: חולצת הפוטר האפורה - הכי טחונה והכי לא נמאס ממנה, בעת ובעונה אחת.

290rl9d[1]

הטוטאל-לוק הכי מוצדק: ג'ינס עם ג'ינס.

vanessa

(התלבטתי בינו לבין השחור שנותן פייט מכובד - Vanessa Jackman)

bbwspring2[1]

הקולקציה שהכי הייתי רוצה לאמץ בשלמותה: Built by Wendy

cheap monday

הג'ינס הכי נכון: belle&sue) Cheap Monday)

lindsay_lohan_off_the_hook[2]

הבחורה שהכי הייתי רוצה לצרף למעגל החברות שלי: לינדזי לוהן

SPL152659_012

הכי אין לי סבלנות אליה: ליידי גאגא. מה נסגר איתך? ילדת כאפות.

olivianwhites[1]

הכי עשו לי חשק לחיות חיים דקדנטים ועמוסי תיקי מעצבים, וגם: האסקפיזם הכי מומלץ: נערות "העיר".

streetfsn_milan[1]

הבחורה שהכי הייתי רוצה לאמץ את המלתחה שלה: אלמונית (STREETFSN)

JagT27vChbblsr7m6QZpjhA3_500[1]

התסרוקת עם הכי הרבה סטאר-קוולטי (annuk nik)

tumblr_l76hsv0pHM1qb464so1_500_large[1]

הדבר הכי מנחם שלמדתי השנה: אם יש לך גינה וספרייה, יש לך כל מה שאתה צריך (rags and tatters)

אז ברוכה הבאה-2011. תהיי טובה, הא?

3 תגובות:

  1. כל כך נהנתי לקרוא את הפוסט שלך!! אהבתי את הבחירות שלך :))

    השבמחק
  2. עינבי, היה כייף לקרוא ולראות.
    מאחלת שתעשי לך גם את השנה הזו טובה.

    השבמחק