יום שבת, 20 באוגוסט 2011

אוף, איך בא לי צדק חברתי

חם, חם הקיץ הזה והימים הם ימי מהפכה. ומהפכה לא נמדדת רק בצדק אנושי, בכמות ההפגנות ובהד תקשורתי. מהפכה מתרחשת רק כשמתבצע שינוי אמיתי בתפיסה. ולא אצל בנאדם אחד, דרושה פה מסה קריטית. לשנות תפיסה, אתם בטח יודעים, זה לא עניין של מה בכך, זה קשה עד כמעט ולא קורה אף פעם. להטיל ספק באמונות, לנטוש הרגלים, לאתחל. זאת כבר לא שאלה של אם בא לי להיות חלק מזה או לא, אני מאמינה שעם כל המצב המפוקפק הזה שנהיה, כל אחד עושה את האחד ועוד אחד שלו. אני לא יודעת אם אני תמימה או סובלת משיגעון גדלות אבל כשאני מפסיקה לקנות גבינות של תנובה ושטראוס וקונה רק מוצרים של חברות קטנות, אני מאמינה שזה כואב להם, איכשהו אני יוצאת מנקודת הנחה שיש עוד איזה כמה שחשבו על זה ושלפני שהם יצטרכו לסגור את המפעל הם יאלצו קודם להוריד מחירים. ואם באופן כללי אני קונה הכל יותר בזול ומפסיקה להזין את מה שנקרא "תרבות הצריכה" (ואני יודעת שזה לא פשוט בשביל אף אחד להפסיק למדוד את האחרים ואת עצמך במונחים של "חומר" , וזה עוד פחות פשוט בשבילי) אז ברור לי שתכף ביבי יפסיק לבלבל לי את המוח עם מושגים כמו צמיחה ויתחיל לאתחל בעצמו. אם אני נשמעת קצת אקטיביסטית היום, לוחמנית מיוזעת או נעדרת חדווה, אני מיד מתקנת את המעוות עם כמה המלצות בוערות, כי עזבו אתכם מלהיות צודקת, הרבה יותר חשוב להיות חכמה.

 כובעי קש של Hat Attack המעולים, במחיר מעולה גם: 39$ (כי הכל אצלם בהנחה של 50% עכשיו). צילום מתוך ה"המפטון מגזין".

בית מלא בעציצים (או קקטוסים, ליתר דיוק). ביתו של מאוריציו זוצ'י לגמרי מביא אל הקצה את תאוריית האדריכלות של פרנק לויד רייט, האומרת שהבית צריך "לצמוח" מתוך סביבתו. אוי, אני כל כך בעד. צילום מתוך Elle Korea.

110810_170__65198_std[1] 110615-2_002__71642_std[1]

שמלת נקודות תכלכלה (58$) וחולצת "פיץ' פיט" ורודה(48$), NASTY GAL הם הכי קרוב ל"90210" שאפשר בכלל להיות.

צמידים, והרבה. להלן פרוייקט ה-D.I.Y של Honestly WTF (בלוג מדהים, אגב). צילום מתוך JAK & JIL .

כאן לא צריך לקנות שום דבר וגם לא לעשות כלום, רק להסתכל. נכון שזאת התמונה הכי משפרת מצב רוח שיצא לכם לראות לאחרונה? אז אסיים במשל: נזיר אחד לא הצליח לעבור נהר שוצף וגועש, כשלפתע ראה נזיר אחר בגדה הנגדית. "איך מגיעים לצד השני?" הוא צעק אליו. "אתה כבר בצד השני" ענה לו הנזיר.

לאן שלא תגיעו השבוע, שיהיה מהמם.

4 תגובות:

  1. thanks for putting me under the "Cherry" I like that.

    And I LUV the house with the cactus - gave me inspiration for my small new balcony.

    השבמחק
  2. כן, הבית הזה הוא ממש המוטיבציה שלי עכשיו. מעניין כמה זמן לקח לו לאסוף את כל העציצים האלה (לי יש בינתיים רק עציץ דקל אחד...)

    השבמחק
  3. אני משתעשעת ברעיון לקנות לעצמי כובע דפני ליף - זה כלכך מתאמץ שזה כבר בעצם לא.

    השבמחק
  4. כובע זה רעיון מקסים שמשום מה נקטע כל פעם שאני מודדת אותו. מקנאה בכאלה שזה הולם אותם.

    השבמחק