יום שבת, 20 בפברואר 2010

CLUB TROPICANA

Chris-gucci-suede-538x1024[1] 

כריס בראון בוורסיה הספורטיבית

kate moss 080709

קייט מוס אף פעם לא תפספס?

nickymiley[5][1]

הגירסה הנועזת והשווה ביותר על החבר של מיילי סיירוס (או מי שהוא לא יהיה. לא כ"כ בקיאה בשנתון הזה)

אני מתה על מוקסינים. תמיד הייתי, זאת אהבה ישנה. רצוי עם מכנסיים קצרים, חושפי קרסוליים. עדיף עם שיזוף ושיער מתנפנף בגלים גדולים (אם אתם בנים, אז עם חיוך וידיים בכיסים). והכי טוב, בחופשה, כזאת שהיא לייד-בק ואלגנטית בו זמנית. אני מתה על מוקסינים. אמנם לא פשוט למצוא את הנכונים, קשה שלא להראות ערס איתם, ובכלל, הם בקלות יכולים להיות לא מובנים. מתה על מוקסינים. אני אומרת את זה בקול וכולם נותנים בי מבטים כאלה שקצת גורמים לי להתבייש. ואני רק חושבת לעצמי, תתקדמו. מוקסינים הם הדבר הבא. הם חייבים להיות הדבר הבא. מן הראוי שיהיו הדבר הבא.

לחיי הדבר הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה