יום שני, 22 בפברואר 2010

I WANT TO BE A SUPERMODEL

valentino25[1]

constance[1]

Picture-6[1]

chanel-paris-venice-2010-cruise-collection-backstage-5[1]

larastonecig1[1]

6a00d834527a7669e200e550250f2e8834-800wi[1]

givenchybackstage7[1] 

"לא אכפת לי מה המורה שלי אומרת/ אני הולכת להיות סופר-מודל/ וכולם יתלבשו כמוני/ חכו ותיראו/ כשאהיה סופר-מודל.

והשיער שלי יבהיק כמו הים/ וכולם ירצו להראות כמוני.

כי אני צעירה ומגניבה וכל כך יפה/ אני הולכת להיות סופר-מודל.

הלוואי והייתי כמו טורי ספלינג/ עם מכונית כמו שלה ואבא כמו שלה/ והייתי מראה להם איך, איך זה נעשה/ וזה יהיה כיף, זה יהיה כיף/ ואני אכתוב את עבודת הבית שלי/ על "למה אני אוהבת את הג'ינס שלי"/ אה! ודלת הלוקר שלי/ תהיה הדבר הכי מגניב שתיראו אי פעם.

כי אני צעירה ומגניבה וכל כך יפה/ אני הולכת להיות סופר-מודל.

לא אכלתי אתמול/ ואני לא הולכת לאכול היום/ ואני לא הולכת לאכול מחר/ כי אני הולכת להיות סופר-מודל"

(תרגום חופשי ל"supermodel" של "Letters to Cleo")

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה