יום שבת, 13 בפברואר 2010

Whitney VS Olivia

ביום ראשון, לפני שבועיים, נורתה יריית הפתיחה לסדרה שבאותו רגע הפכה לדבר שאני הכי מכורה לו בטלויזיה בימים אלו. The City, הספין-אוף של הריאליטי The Hills, היא אחת מהסדרות שאני תמיד מתחילה לראות בגלל הבגדים ואז נשאבת לעלילות המשמימות שלהן, שהמילה 'כלום' לא מתחילה בכלל לתאר אותן. ברור שכשאני אומרת 'משמימות' ו'כלום' זאת מישהי אחרת שמדברת מגרוני, כי מה שאני באמת מרגישה הוא בדיוק ההיפך. היא מאוד מעניינת אותי. לא במובן של מה שקרה שם (האמת שלא קורה שם כלום. באלוהים, החיים שלי יותר מעניינים) אלא במובן של מי למשל מהממת יותר, וויטני או אוליביה. כי אוליביה היא הרבה יותר יפה נגיד, אבל לוויטני יש את האופי הכי מדהים שיכול בכלל להיות לבחורה. ומי מתלבשת יותר טוב, כי למרות שאין ביניהן כאלו הבדלים מהותיים, וויטני היא קצת יותר ל.א. ואוליביה היא הכי אפר איסט סייד. הסדרה הזאת מרתקת אותי עד כדי כך שאני אפילו לא אחשוב להוריד את הפרקים מהאינטרנט לפני הזמן. אני רוצה שההנאה תימשך ככל שניתן, לא משנה שאני אשכרה מרגישה שאני מזדקנת תוך כדי צפייה. ככה היה גם עם גוסיפ גירל, ככה עם The Hills, ככה בכל פעם שסדרה מתחילה. וצר עולמי כעולם נמלה.

הנה הבנות אוף-דיוטי:

וויטני

90212P4

1z23zat[1]

whitney-port-1019-4[1]

undrest9[1]

אוליביה

004silvanap09wp[1]

SPL124304_005

oli2[1]

olivia-nyc-july-7[1]

במחשבה שניה, אין אצל אלה 'אוף דיוטי'. PR זה לא דבר שנגמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה