יום שלישי, 13 באפריל 2010

זמן סיני

Natasha-Poly-Vogue-Paris-April-10[1]

Natasha-Poly-Vogue-Paris-April-2[1]

נטשה פולי וחבר ב"ווג" פאריז, אפריל 2010

17090-500w[1]

דריה בקמפיין של "איזבל מראן"

36673_2010_02_Vogue_Fr_Ph_Inez_Van_Lamsveerde_3_Vinoodh_Matadin_009_Daria_Werbowy_122_106lo[1]

37505_2010_02_Vogue_Fr_Ph_Inez_Van_Lamsveerde_6_Vinoodh_Matadin_038_Daria_Werbowy_122_768lo[1]

שוב דריה, בהפקה של "ווג" פאריז, פברואר 2010

kenzocampaign[1]

מודעת הקמפיין של "קנזו". מיישרים קו.

אז מסתמן שהלוקיישן הכי חם עכשיו זה חולות סיני. ומה שהולך עם זה הכי טוב מסתבר, זה הבוהו-שיק. באופן אישי, אני הכי בעד המראה ההיפי/ צועני/ בוהמייני שכולו צבעים והדפסים ושכבות ומרקמים, שמשנתו מדיפה ריח של חופש, מתירנות ונדודים. אני בעיקר מחבבת את הפרדוקס הגלום בצוענים ובילדי פרחים בעלי אג'נדה רוחנית, המסתובבים להם בעולם בין חופים ופסטיבלים ויכולים להראות ככה רק אם הם אוחזים גם באיזה אבא גשמי ומפרגן. את ה'אסנס' של הבוהו-שיק שנמצא כאן כבר איזה כמה שנים טובות (אני עדיין זוכרת את התצוגה של לואלה בארטלי בקיץ 2002 . רמה גבוהה), ניתן לראות בהפקות האחרונות ב"ווג" הצרפתי ובמודעות הקמפיינים של קיץ 2010. למרות שזה יפה מכדי להיקרא שאריות מחוממות, יש לי הרגשה שזו שירת הברבור שלו. כמו כל טרנד, לפני הסיום שלו, גם הוא נלקח אל הקצה. הפינאלה היא גירסת ה'הד טו טואו' שלו, המוצגת כמובן בסביבתו ה"טבעית", כדי שגם קשי התפיסה שבינינו יוכלו להפנים אותו סופסוף ולישר קו. כי אם כבר לסיים אז שיגמר בהקאה, העיקר שלא נוכל להביט אחורה בגעגועים. ועד שימאס… תבלו כמה שיותר (חופי סיני, או כל חוף אחר), תעטו את מיטב המחלצות (אבא עשיר או אבא עני), תהיו יפות וחופשיות. פיס אנד לאב.

2 תגובות:

  1. אוי סיני .. עינבי עשית לי חשק.. הייתי מוכנה ברגע זה לאשפז את עצמי שם.
    כמה שזה קרוב ככה רחוק.
    אוריין

    השבמחק
  2. רק למה המגפיים האלה באמצע הפקת מדבר? שניה אחרי שאת נוחתת בתוך החול את רק רוצה להוריד אותם, ולא משנה כמה הם עלו.... לא? (:

    השבמחק