יום חמישי, 21 בינואר 2010

אאוטינג

erin-wasson-x-rvca-spring-2010[2]

פרייה בתצוגה של ארין וואסון

posh-tummy-3[1]

ויקטוריה באיזה טייק אופ על העניין

DSC04050-Copy[1]

LoveMore, מחבבת את הבחורה

alexander-wang-ss-2010-i[1]

אלכסנדר וואנג, שוב

9rsthl[1]

SRC783, מתי אקסהביציוניזם יהיה השחור החדש?

זהו, אני שמחה. הפריט האופנתי הכי ידוע לשמצה; חולצת הבטן, כבר כאן. אני נהנית לחשוב שהחולצה הקטנה והחמקמקה הזאת הגיעה שוב כדי להזכיר לנו שלא צריך לקחת כל דבר ברצינות רבה מדי, שאפשר לשחרר לפעמים. שלהיות פוליטיקלי קורקט כל הזמן, זה עסק די מעייף. היא גם מזכירה לי שצריך אולי לחזור להתאמן (כן. או ישר לירות לעצמי כדור בראש). וכל הנודניקים ש"הפריט האופנתי שלעולם לא ילבשו הוא חולצת בטן", מוזמנים להתקדם.

3 תגובות:

  1. אחת שיודעת* ישראבלוג21 בינואר 2010 בשעה 10:04

    מילא כשאת פוגשת את הבטנים שלעייל. אבל בארצנו מוכת האגן הרחב חולצת בטן היא באמת פשע. האם העם היהודי לא סבל מספיק שהוא צריך לקבל את כל החריצים\טבורים\שומנים ישר בפנים?
    והכי גרוע זה כשמלצרית מגישה לך אוכל בחולצה כזאת, והפופיק שלה בול בצלחת ובגובה פני הסועד.

    זהו, סיימתי.

    השבמחק
  2. אני מאוהבת באידיאות, לא במלצריות בשר ודם :)

    השבמחק
  3. אני כבר לא יכולה לחכות שיהיה חמים מספיק לחולצת בטן אפרפרה.

    השבמחק