יום חמישי, 7 בינואר 2010

blue belle

DSC04232[1]

1towatchdree[1]

denim-shirt-v[1]

6855[1]

לפעמים נתקלים במשהו שאף פעם לא היה טרנד אופנתי (טרנד, חייבים להמציא מילה פחות מאוסה מזאת) ובחיים כנראה לא יהיה. לפעמים זאת סיבה מוצדקת להתאהב דווקא בזה. אתה שואל את עצמך איך זה שאנשים לא מתלהבים מזה כמוך, מצד שני אתה די מרוצה, אם זה היה הופך המוני, היה אובד לזה כל הקסם. אז אחד הדברים שתמיד היו אצלי בקטגוריה של "זה", זאת חולצת ג'ינס. כהה, בהירה (עדיף בהירה), טיפה משוחררת, קז'ואלית, אסקפיסטית לחלוטין. אוקיי.. אני מרגישה שאני צריכה להסביר את זה; זאת חולצה שנכנסת מבחינתי לקטגוריה של "בגדי חופשה" שזה לגמרי הסגנון המועדף עלי. גם את זה צריך להסביר… תדמיינו חופשה בטנריף או איזו ריביירה, מקום אלגנטי אבל גם משוחרר, ואתם שזופים והפרוטה מצויה בכיסכם ויש לכם אפילו איזו יאכטה להתרסק עליה (מי שממש מתקשה לדמיין, שיחשוב W magazine), אלו הבגדים שתלבשו. פויינט טייקן? ידעתי שתבינו.

2 תגובות:

  1. יש פריטים שלמדת עם הזמן, שלא משנה באיזו וריאציה תלבשי אותם - את תראי הכי מגוחכת שאפשר...
    אני די בטוחה שחולצות ג'ינס יכולות להראות מצויין על כזה קומץ אנשים - שלא בטוח שכדאי כלכלית לייצר אותן בכלל.
    בכל אופן, אני די סגורה על זה שזה בדיוק פריט ה"נו-נו" שלי...

    השבמחק
  2. כמו שאמרתי, אם כולם היו אוהבים את זה, הייתי בצרות :)

    השבמחק