יום שני, 4 בינואר 2010

she's a man eater

white party 050709

Demi---Ashton-demi-moore-290511_581_615[1]

sharon_chase[1]

ice_hockey_star_jarret_stoll_canceled_his_wedding_with_rachel_hunter_main_10922[1]

article-1041698-021B589400000578-541_468x658[1] 

 jesus-luz-nude[1]

madonna_jesus_luz3[1]

 madonna_jesus_luz7[1]

כשנכנס לחיינו המושג 'קוגריות' הייתה לי הרגשה של דז'ה-וו, משהו מוכר. cougar (פומה, באנגלית) היא חיית צייד ומשם נלקח הדימוי. אישה שצדה לה גברים צעירים. מצד שני, ביפנית ישנו מושג שנקרא ko-girl ונהגה 'cogeru' (היפנים לא משתמשים בצליל ל' וגם לא בשום סוג של עיצור), והמשמעות שלו היא 'ילדה-אישה'. או אישה בגוף של ילדה (ובסאבטקסט: אישה שלא רוצה להתבגר). ההסתברות שיש קשר בין שני הביטויים קלושה, ובכל זאת הייתי מאוד מרוצה על הגילוי (בסגנון זגוגית/ זכוכית). לפעמים תופעות חוצות יבשות וימים.

אז תכננתי להרים פה פוסט על קוגריות. ואז חשבתי שאני אצטרך גם להגיד מה דעתי בעניין, שזה יהיה בערך כמו לירות לעצמי ברגל, משמע, להודות שאני כבר לא צעירה ורעננה, שזאת אשליה שאני עדיין נאחזת בה (אבל האצבעות עדיין לא מלבינות מהלפיתה החזקה, אני מעודדת את עצמי). אז במקום אג'נדה טרחנית, אני מפרגנת לכן ולי מפגן משובח של כמה מהקוגריות החביבות עלי. זה בהחלט מגיע להן. ולנו.

תגובה 1: